- مرکز اطلاع رساني - http://news.icioc.ir -

اضافه شدن 2 دستگاه تریلر و 4 دستگاه اتوبوس به سیستم ناوگان حمل و نقل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق


به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ در این مراسم که مدیر دفترحوزه مدیر عامل، مدیر حراست، مدیر روابط عمومی و رئیس شورای کارگری شرکت نیز حضور داشتند،کارکنان و پرسنل حمل و نقل در بدو ورود این تجهیرات با ذبح گوسفند در محل ورودی شرکت به استقبال این وسایل شتافتند.

زکی زاده، مدیر پشتیبانی فنی شرکت سنگ آهن در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه 4 دستگاه اتوبوس مارال اسکانیا به علاوه 2 دستگاه fh500در راستای کاهش هزینه های شرکت خریداری شد.گفت: یکی از موضوعات مد نظر مدیرعامل شرکت بالا بردن سطح رضایت پرسنل ،کمک به بهبود وضعیت موجود و کاهش هزینه ها بود که با موافقت وی و پیگیری های مهندس حیدری پور و بخش مالی و بازرگانی این کار انجام گرفت.

وی هزینه خرید هر دستگاه اتوبوس را 2 میلیارد و 650 میلیون تومان عنوان کرد که در مجموع 10 میلیارد و 600 میلیون تومان می باشد.

زکی زاده در بحث خرید دو دستگاه تریلر fh500بیان کرد: با توجه به آنکه از سال 69 به بعد تاکنون تنها 2 دستگاه تریلر خریداری شده اظهار داشت که یکی برای حمل مواد ناریه و دیگری برای جا به جایی دستگاه های راه سازی استفاده می شود، که برای حمل بارهای خریداری شده توسط واحد تدارکات از شهرهای مختلف به شرکت با مشکل مواجه بودیم و این دستگاه ها برای بازسازی ناوگان حمل و نقل با توجه به اینکه طی 29 سال خرید تریلی انجام نگرفته بود،خریداری شد که هزینه خرید آن 3 میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد.

مدیر پشتیبانی فنی شرکت اظهار کرد: با توجه به محدود بودن تعداد اتوبوس ها اگر بخواهیم سرویس ها را در یک مسیر ثابت قرار دهیم باعث نارضایتی پرسنل خواهد شد، با اشاره به آنکه 7 دستگاه اسکانیای کلاسیک در سال 90 خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد و اکنون با ۴دستگاه خریداری شده 11 دستگاه اتوبوس اسکانیا درشرکت‌ وجود داردبیان نمود که 20 مسیر توسط آنان توسط اتوبوس طی می شود،علاوه بر آن ۵۰دستگاه مینی بوس نیز برای جا به جایی پرسنل وجود دارد.

وی در رابطه با نظارت بر سرویس ونگهداری خودروهای پیمانکار بیان نمودکه با توجه به تعداد زیاداتوبوس ومینی بوسهای پیمانکار هر 3 ماه یکبار بصورت رسمی چک می شودو کلیه ماشین ها باید وولو و اسکانیا و در بحث سرمایش و گرمایش باید به روز باشد، در صورتی که گزارشی از سوی کارکنان نیز در خصوص این دستگاه ها داده شود همان روز بازدید و مورد بررسی قرار می گیرد تا اتوبوسی دیگری جایگزین شود.

زکی زاده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه واحد حمل و نقل شرکت 95 نفر نیروی پیمانکار و 86 نفر نیز روز مزد رسمی و قراردادی را دارا میباشد ،اضافه کرد: ما باید مستقیم با پیمانکاران خدمات خودرویی و ایاب و ذهاب در ارتباط باشیم و بطور مستقیم کار را مورد بازدید و بررسی قرار دهیم چرا که باید پاسخگوی کارکنان باشیم.و در نهایت هدف اصلی ما رضایت کارکنان میباشد که عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خدا نمیباشد