امروز : شنبه 10 اسفند 1398
تصویر روز
دیگر خبرها
کد خبر: 22809
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 24 دسامبر 2019 - 13:37
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور در معدن سه چاهون، پاسگاه و انبار نگهداری مواد ناریه این مجموعه را افتتاح کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور در معدن سه چاهون، پاسگاه و انبار نگهداری مواد ناریه این مجموعه را افتتاح کرد.،وی سپس با حضور در کارخانه سنگ شکن از اصلاحات انجام شده گریزلی فیدر سنگ شکن معدن سه چاهون بازدید کرد.

مدر عامل شرکت سنگ آهن  در حاشیه این برنامه در گفتگویی کوتاه به خبرنگار مرکز اطلاع رسانی گفت: با بیان اینکه همکاران ما در معدن سه چاهون در زمینه ارتقاء کیفیت سنگ و افزایش تولید در مجموعه خردایش معدن سه چاهون تلاش بسیاری نمودند که لازم بود جهت عرض خداقوت در این مجموعه حضور یابم،افزود: این تغییرات سبب می شود تا علاوه بر افزایش کیفیت سنگ،میزان آن برای خوراک دهی کارخانه فرآوری از خط سه چاهون بیشتر شود.

وی همچنین از مجموعه پاسگاه و انبارک های مواد ناریه ی معدن سه چاهون بازدید کرد و اظهار داشت: به لحاظ تعداد آتشباری و نیازمندی که داشتیم انبارک هایی و ساختمانی با تجهیزات مواد آتشباری ساخته و امروز افتتاح شد و امیدواریم در سال رونق تولید با این تغییراتی که در مجموعه خردایش به عمل آمده،تولید بهتری داشته باشیم.

مهندس تقوی مدیر معدن سه چاهون در این بازدید در خصوص اصلاحات گریزلی فیدر سنگ شکن معدن سه چاهون جهت افزایش ظرفیت تولید سنگ آهن اظهارداشت: باتوجه به هدف گذاری تولید 5 میلیون تن کنستانتره برای کارخانه فرآوری در سال 98 و در نتیجه لزوم افزایش خوراک ورودی به کارخانه فرآوری تیمی متشکل از کارشناسان و پرسنل واحده ای مکانیک و برق اقدام به بررسی و اصلاح گریزلی فیدر سنگ شکن سه چاهون نمودند.

سامان معینی مدیر فنی معدن سه چاهون ضمن تشکر از اعتماد مدیریت شرکت به کارشناسان با بیان اینکه با انجام اصلاحات ذیل تعویض فیدر گریزلی از برنامه فنی خارج و صرفه جویی حدود 20 میلیارد ریالی صورت گرفت، اقدامات انجام گرفته را به شرح ذیل اعلام نمود:

 – اصلاح شانه های گریزلی فيدر جهت سایش کمتر و در نتیجه کاهش تعميرات

 – چک کردن شرایط موتور، محاسبه مقادیر توان در دورهای مختلف و بررسی پارامترهای موتور چون سرعت، جریان، گشتاور

– افزایش محدوده ماکزیموم فرکانسهای موتور، بررسی مجدد پارامترها و شراط کاری موتور

– بررسی و اعمال محدودیت در محدوده ماکزيموم ومينيموم جهت کنترل از طریق  FACE PLATEالکتروموتور مربوطه

– انجام اصلاحات لازم جهت کنترل فید بصورت دستی و اتوماتیک از طریق لوپ کنترلی،بررسی و مطالعه اجرای لوپ کنترلی PID

– بررسی قطعات فنی تابلو درایو مورد نیاز جهت انجام پروژه کنترل و افزایش ظرفیت

– بررسی و مطالعه انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی به الکترو موتور با توجه به تغییرات اعمال شده

– ارتباط درایو با PLC توسط کابل شبکه

– ارتباط بین تغییر درصد درایو با بلت اسکل با توجه به نامشخص بودن وزن فید ورودی